Kaninchen op de vlucht

22 juli 2020 - Merano, Italië

Pffff. Camping ruzie veroorzaakt door Woofer. Ook dat nog. Woofer is gisterenavond als een soort Houdini uit de camper ontsnapt. Ik vermoed dat hij al die tijd al heeft zitten loeren op het albino konijn van onze Italiaanse buren….. Fatal attraction.

De Italiaanse buurman,1.60 lang en bijna net zo breed en geheel beschilderd ging echt compleet over de rooie vanwege het ontsnapte albino konijn. Hahaha, Woofer had de nacht van zijn leven. 😩

Gelukkig was het geen Flint die meteen het hazenpad genomen zou hebben, maar een ongelukkig kaninchen dat zich voor konijnenbegrippen traag van plek naar plek bewoog.

Verder zijn we enorm in de watten gelegd door de familie Roesnner. Niets is teveel voor de familie die Kathi een jaar te gast heeft gehad. Hij heeft er nog steeds grote bewondering voor. 🤪 We genieten er maar van.

1. Edith Bautz:
    22 juli 2020
    Wat heb je toch een enorm talent om jullie belevenissen zo kleurrijk met ons te delen. helemaal geweldig dit verhaal van Woofer Houdini en zijn fatal attraction op het albino konijjn. Lekker verder genieten,.liefs en kus voor jullie viertjes. 💋🥰♥️
  2. Trudy:
    22 juli 2020
    🐰 en? Leeft die nog?🙈🙊stoute Woofer heeft zeker genoten van het avontuur!,😄
    Groetjes aan Kathi.
    🙋🏻‍♀️😘TRUDY