Merano

23 juli 2020 - Merano, Italië

Behalve de geboorteplaats van Kathi is Merano chique, warm, Sissi -= nostalgie- dure winkelstraten, lekker eten, gelateria’s, Merano thermen (zijn Victor en Emma in geweest - Woofer mocht niet mee 😜) boulevards -wonderlijk, een bergdorp met boulevards om te flaneren- en uiteraard, bergen. Echte bergen. 🏔 Gisteren 25 minuten billenknijpend in een antiek één-persoons stoeltjeslift gezeten. Billenknijpend want ik had Woofer op schoot en Woofer heeft hoogtevrees.....

Houdini-Woofer maakte dat iedereen billenknijpend meeleefde. Behalve Victor natuurlijk die zat heel relaxed achter ons en constateerde boven dat ik Woofer op sommige stukken best “had kunnen laten springen”. 😬

Boven aangekomen was Woof overigens snel van de schrik genezen want daarna urenlang vrijuit in de bergen. Kids vonden het ook leuk, dus dat is winst. Hoop alles wel, ook met jullie. Dikke kus van ons uit Merano

1. Trudy:
    23 juli 2020
    Alles goed hier.
    Zal graag met jullie in de bergen zijn! Maar ja, zit hier met de poes op schoot! Ja hoor 🐈, ! 😻
    Liefs Trudy
  2. Marjan:
    24 juli 2020
    Prachtig daar! En die zon!!! Ben wel een beetje jaloers hoor. Merken jullie iets van corona?
    Hier alles goed. We fietsen veel door onze mooie provincie.
    Lieve groeten Ruurd en Marjan
  3. Sacha:
    25 juli 2020
    Jullie provincie is ook prachtig! En mooi weer nu ook in NL.
    Corona - Af en toe zijn mondkapjes verplicht, dus die gaan standaard mee. Daarnaast wordt soms temperatuur gemeten. En bij jullie?