Marco Polo vakantiepark

23 juli 2023 - Capo Vaticano, Italië

Hele gekke dag vandaag. Zal wel door de warmte komen, het is hier nu ook ruim boven de 35. 🫣

We hadden voor vandaag één van de strandjes van de Costa degli Dei (kust van de Goden) gekozen. Blijkt precies dát strandje bij een Marco Polo privé vakantiepark 🤔 te horen. Op datzelfde Marco Polo vakantie park, waar wij dus niet horen maar toch al onder de slagboom zaten, wordt de Fiat 500 geschampt door een SUV…. We staan erbij en kijken ernaar. We lossen het op.

Tussen zee en restaurant (lunch) zien we zo’n beetje een bosbrand ontstaan. Het lijkt niemand wat te deren. Ook de eigenaresse van het vis restaurant haalt ongeïnteresseerd haar schouders op. De vis valt tegen, helikopters vliegen af en aan en ‘s avonds zitten we in een regen van as. 😬

Het appartement is niet af en heeft alleen WiFi in de uitgestorven kantine.

Alleen boodschappen bij de EUROSPIN was eigenlijk leuk vandaag. Soort mega Aldi met kwaliteit. 💪

Morgen met de waterfiets op naar de grotten.