Merano

20 juli 2020 - Tirol, Italië

Inmiddels in Merano gearriveerd, na de tweede nacht in huize Alpenblick te Buchenberg alwaar te gast bij de familie Steinberg. Bij uitvogelen camperplaatsen realiseerde ik me dat zij daar in de buurt woonden. Getrakteerd op Käsespätle, een voortreffelijke cocktail, heerlijk bed en luxe douche. Camper geparkeerd in de Apenweide tussen een enorme hoeveelheid koeien met bellen die zorgden voor een o-zo-typisch Alpengeklingel.

Voordat we daar aan konden komen hebben we moeten lunchen, heel treurig, op de parkeerplaats van een begraafplaats. Zie foto. Dat leverde natuurlijk heel wat commentaar door Jut en Jul. Woofer en ik waren er OK mee. Nu zijn we tenminste 2-2 en derf ik minder vaak het onderspit.

Vandaag door Oostenrijk met prachtige berg-vergezichten. Het rooftop zwembad op de camping in Merano heeft ons doen afkoelen, nu het dorp onveilig maken. Dikke kus voor iedereen.

1. Trudy:
    20 juli 2020
    Blij, jullie zijn goed aangekomen.
    Maar goed dat je niet door Zwitserland bent gereden, daar is alles: das darf man nicht, das tut man nicht ,das is verboten! ! Daarom zo netjes daar! Ich liebe die Gründlichkeit !🇨🇭😁
    Lekker rustig op die parkeerplaats, en niemand stoort zich aan de hond😅 geniet en pas op!
  2. Helen Tellers:
    22 juli 2020
    Je moet maar denken op de parking tijdens de lunch, niemand van de buren die kan klagen over overlast door lawaai, te harde muziek kinderen die vervelend zijn, honden die te hard blaffen. Dus al met al heel positief, ha ha.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nog heel veel plezier, kijk uit naar jullie volgende reisblog.