14/1 Ouarzazate - Skoura

15 januari 2020 - Skoura, Marokko

De temperatuur wisselingen zijn gigantisch. ‘s nachts is het koud. Buiten én binnen want een CV heb ik hier nog niet gezien. Daarnaast zijn ze hier toch vooral ingesteld op extreme hitte. 😬

Overdag is het heerlijk. Victor heeft vanmiddag zelfs het zwembad nog even overwogen.

Het fietsen valt me zwaar. Victor lijkt het fluitend te doen, dus staat continue op me te wachten, dat is op zich niet erg -zijn die rollen ook eens omgekeerd-, maar ik heb het ook gewoon zwaar. Niets is vlak, klimmen en dalen. Ik hoop dat het beter wordt. Uitzicht op de Atlas blijft adembenemend, zo ook het landschap. Badlands National Park, South Dakota, USA ligt ook gewoon in Marokko.

De kasba/ overnachtingsplek in Skoura is fantastisch. Geweldige ligging, warme ontvangst met Berber whisky 😜 en een prachtige suite.

Kortom echt vakantie. Dikke kussen voor jullie allemaal. 😘

1. Marjan:
    15 januari 2020
    Wat een stoere reis. Victor is jong, sterk en getraind. Jij had natuurlijk al tijdje last van je knie en dus weinig conditie. Hou vol hoor en geniet ervan.
  2. Mieg:
    15 januari 2020
    Gaaf hoor! Ben benieuwd naar de foto”s.
  3. Edith Bautz:
    16 januari 2020
    Het is maat goed dat je op de kou was voorbereid. Dat fietsen is ook wat zeg, goed van je hoor! Ik doe het je niet na! Petje af. 👍🏝️😘