Spaghetti Western

21 december 2021 - Tabernas, Spanje

De eerste dag was dan een succes, maar dat was allerminst een garantie voor de overige dagen. Mijn flexibele reisplan was nl. wel gebaseerd op de vrijheid die de Fiat ons moest brengen. Met trein en bus -hoe charmant ook- zou dit niet gaan lukken.

‘s Nachts ☹️ bedacht ik me dat het toch wel heel eigenaardig is dat mensen zonder credit card geen auto kunnen huren. Speurwerk op internet leverde resultaat. Als je maar 💰 hebt. Niet chique, maar nu wel fff effectief.

Dus vandaag alsnog naar Caminito del Rey voor een spectaculaire wandeling door een adembenemende kloof. Spaanse lunch en geëindigd in Granada voor opnieuw een feestelijke bedoeling ivm met alle kerstactiviteiten.

Inmiddels zitten we JAAAAA, aan het zwembad in de Spaanse (half) woestijn 🌵, wat dat dan ook moge betekenen. Morgen naar film locatie/ mini-Hollywood, in de voetsporen van Clint, want ja echt The Good, the Bad & the Ugly, a fistful of dollars en vele andere Spaghetti Westerns zijn hier opgenomen. Eindelijk! Want ondanks ons jarenlange verblijf in Spanje, hebben we Almería nooit weten te bezoeken.

Dikke kussen uit de woestijn,