Hoofdrol

14 juli 2023 - Napels, Italië

Vandaag wordt ons beeld over de Napolitaan bevestigd. De chaos is onbeschrijfelijk. Iedereen draagt bij aan de street art. Kleurrijk, chique, bedelaars, zakenmannen op steps, immigranten die een Gelateria annex loungebar runnen, oude mannen op superroze sneakers, trash en gold, alles is vermengd. Eigenlijk maakt elk persoon me nieuwsgierig.

Naast het feit dat de Napolitanen  allemaal een hoofdrol spelen, zijn ze medeverantwoordelijk voor het onsamenhangende maar oh zo interessante decor…..

Wij doen ons dus tegoed aan de Napolitaan én haar decor.
Daarnaast leveren we natuurlijk een zware strijd op slippers in een veel te hete stad. De siësta houden we erin.

Liefs aan allen, Sacha

1. Trudy:
    15 juli 2023
    Lekker slapen in een , hoop , koele kamer. Slaap lekker, ik verheug mij op de volgende belevenis.
    Dikke kus Trudy
  2. Kathi:
    15 juli 2023
    Leuke beschrijving de hoofdrol! Ik ben benieuwd naar jullie volgende avonturen :D groetjeees
  3. Edith Bautz:
    16 juli 2023
    Bij het lezen van je levendige verslagje word ik helemaal nieuwsgierig naar deze kleurrijke stad.
    Zou de siestas er maar inhouden inderdaad, zag net dat de temperatuur bij jullie s-middags best oploopt.
    Liefs en tot de volgende 🥰❤🥰