Chambre Nature et Harmonie

27 juli 2021 - Saint-Nazaire-le-Désert, Frankrijk

Lieve allen,

Na negen dagen Provence zónder noemenswaardigheden is het toch gelukt. 😬 Na negen dagen ontspanning op een voortreffelijk landgoed, veel zon en een heerlijk zwembad zijn we (Emma en ik dan want Victor is zelfs alweer aan de arbeid) “per ongeluk” op een biologisch iets beland. We zitten in een soort boomhut op een camping tussen (biologische) Nederlandse hippies. 😩 Gezien de naam van dit “Chambre Nature et Harmonie”, had ik het natuurlijk wel kunnen weten. Werkelijk alles is biologisch en zelfs de tandenstokers worden gesorteerd. Volgens mij wordt er gewassen én gekookt met groen water….

De ligging is gelukkig ook noemenswaardig. We zitten in de Drôme en het dichtstbijzijnde plaatsje heet St Nazaire le Désert. Ik heb het nog niet opgezocht, maar woestijn klopt wel. Er zijn hier geen sociale uitspanningen en het dichtstbijzijnde benzinestation is een uur rijden (ook geen toeval dat ik dat weet 😩). Rondom wel prachtige bergen een rivier met fris en stromend water en 🐶 past in dit biologische plan en mag overal komen. De kippenren is favoriet, maar de schommel doet het ook goed.