20/1 Camp Serdrar - Agdz

21 januari 2020 - Agdz, Marokko

Het dromedaris rijden was heerlijk! Ging veel beter dan op een paard of een ezel (dat hobbelt zo). Op- en afstappen was net Luna park, maar eenmaal in het “zadel” zaten we er prima.
Inktvis fossielen uit het Devoon-tijdperk? gezocht en gevonden. T.z.t. te bezichtigen bij Victor. Daarna onze laatste, zware kilometers op het stalen ros. Achtste dag op de fiets, ongekend, leuk, zwaar, nieuw, avontuurlijk en pijnlijk. 😬

Maar dat mocht de pret niet drukken, we kijken terug op een fantastisch avontuur. Dank voor al jullie enthousiaste reacties en aanmoedigingen!

Morgen brengt Hussain ons terug naar Marrakech. Een lange tocht terug over de inmiddels besneeuwde Atlas.

1. Trudy:
    22 januari 2020
    En? Minder zadelpijn dan op de fiets?🐪🐪. Wat leuk, die beesten, zeker wiebelend op die rug!😃
    Het was kort en krachtig , maar vooral onvergetelijk.
    😘. 🌵🐪🌴🚲
  2. Mieg:
    22 januari 2020
    Top! Bedankt voor het delen. Heb weer genoten van je treffende woorden. Goede reis terug en tot snel.
  3. Edith Bautz:
    23 januari 2020
    Zo leuk om jullie avonturen mee te kunnen beleven, en dat zonder zadelpijn 🤪 van een afstandje. Wat kun je toch heerlijk schrijven, heb echt met jullie meegeleefd. Fijne veilige terugreis met al deze mooie, stoere herinneringen. ♥️💋👍