Ontzettend leuk om op deze manier een beetje met jullie mee te reizen. Zag elke keer weer uit naar een update.
Je levendig schrijfkunst met de gave om de omgeving en mensen zo letterlijk te omschrijven heeft me zowat aan de hand meegenomen.
Hele goeie reis naar huis en ik hoop jullie inderdaad weer gauw te zien in oktober/november.
Liefs en kus voor jullie en stay safe ❤🥰❤ wel thuis.
Astrid:
17 juli 2024
Bijzonder mooie foto, zeg! Helemaal met Edith eens, heerlijk geschreven en zelf ook zo een klein beetje in het verlaten rode land geweest.. En ik hoop je sneller te zien, hoor...xxx
Je levendig schrijfkunst met de gave om de omgeving en mensen zo letterlijk te omschrijven heeft me zowat aan de hand meegenomen.
Hele goeie reis naar huis en ik hoop jullie inderdaad weer gauw te zien in oktober/november.
Liefs en kus voor jullie en stay safe ❤🥰❤ wel thuis.