Het gezelschap

24 juli 2017 - Hoedspruit, Zuid-Afrika

4 families

De familie uit Velp is de grootste. Twee leuke pubers en Thijs van zeven. Thijs kan de reis eigenlijk (jongste van het gezelschap) nog niet aan . Hij, een grote vriendelijke reus met Haagse roots, zij, een Gelderse, kloeke moeder. Ze kan Thijs nog net aan, maar ook dat zal niet lang meer duren. De rest is haar teveel.

Monique, een alleengaande moeder met drie zonen. Volgens Victor, de "downy" van het stel. Ik begrijp wel wat hij bedoelt, op dag drie heeft ze zonder dat ze het doorhad haar bankpas aan een vreemde meegegeven. ☹️Vervolgens riep ze mij en zei dat de bankpas maar niet uit de machine wilde komen. Hoe verzin je het. Verder brengt ze wel Brabantse gezelligheid.

Een familie uit Spijkenisse, gewoon zoals families uit Spijkenisse zijn.

Tot slot een bijzondere familie uit Utrecht. Hij raadsheer bij het Hof in Den Haag, zij werkt bij het WNF. (Wereld Natuur Fonds). Twee hele leuke zonen, Samuel en Ylan. Een daarvan heeft mij gisteren uitvoerig verteld over de gasvelden op/ in de Melkweg, een waar talent. Mooi ook om te zien hoe de raadsheer zich in een dergelijk gezelschap beweegt. Zorgt voor minstens zoveel leuke momenten als de safari.

1. Marjan:
    24 juli 2017
    Wat een mooie verhalen Sacha!echt genieten